ATTENTION!!

PIHAK HOLISTIC MIND SOLUTION TERUTAMANYA MAZLAN BIN MUHAMMAD ZAIN TIDAK PERNAH MEMBERI TESTIMONI KEPADA MANA-MANA PIHAK UNTUK MELARISKAN PRODUK/PROGRAM MEREKA. HARAP MAKLUM!!
bilamana perasaan 'tahu' menguasai diri..kebenaran hanya sekadar diruang lingkup 'pengetahuan' yang ada..

bilamana diri mengaku 'tahu', mana mungkin ada pengetahuan selain dari apa yg diri tahu..

bilamana diri tak tahu dia tak tahu, mana mungkin diri tahu apa yang dia tak tahu

tatkala diri tahu dia sebenarnya tak tahu, baru lah bergerak dalam pengetahuan yang maha tahu
HMS



7 Rahsia Asas Menjana Kemewahan - Kaedah Minda Super bukanlah sesuatu yang baru TETAPI memantapkan lagi pengetahuan anda tentang minda. Bagi sesiapa yang telah menjelajah ke alam minda PASTInya tidak akan melepaskan peluang untuk memiliki buku ini. Di olah dengan cara yang berbeza. Membincangkan perkara-perkara asas mudah yang kebanyakan dari kita sering mengabaikannya. Buku ini ditulis secara universal, sebagai Muslim kita mesti YAKIN dengan kuasa ALLAH.

Cuma RM20!! Tiada caj tersembunyi..Tiada caj penghantaran..Tiada Gimik Pemasaran!!

Dapatkan Sekarang!!

Anda Akan Memperolehi:

- 5 asas mudah untuk melatih minda menjadi magnet kekayaan dan cara penggunaan setiapnya.
- Cara-cara bagaimana untuk mengaktifkan minda super sedar.
- 6 cara berfikir untuk menjadi kaya.
- Kaedah Manifestasi Pantas (Rapid Manifestation).
- Kenapa masih belum mewah sedangkan tidak putus-putus befikiran kaya.
- Kunci asas untuk mendapatkan semua yang diingini.
- Sistem paling mudah untuk merealisasikan impian anda.


Sila masukkan RM20 ke akaun atau pun transfer melalui maybank2u kemudian emailkan slip bank in. Anda juga boleh smskan alamat email anda setelah memasukkan duit ke dalam akaun. Ebook ini akan segera dihantar kepada anda melalui email setelah transaksi anda disahkan..

562209605561 - Maybank

Mazlan Muhammad Zain
019-3973223
aurawizard@gmail.com
1 Response
  1. Anonymous Says:

    Salam untuk semua yang pernah singgah di blog ini..begitu juga yang ingin mendapatkan sesuatu yang istimewa di sini..moga anda seperti saya..tidak jemu untuk mencari ilmu..

    Setelah membaca ebook ini, saya terpanggil untuk berkongsi pengalaman saya dengan anda.. Apa yang saya boleh katakan, Pengisiannya begitu "terkesan" sekali di dalam diri saya.

    Jika anda tertanya-tanya apa yang saya alami dan rasa..cubalah anda sendiri dapatkan ebook ini. Saya percaya anda juga akan perolehi apa yang saya ada sekarang.

    Menyingkap kepada permulaan pencarian blog ini..saya telah diberitahu oleh rakan tentangnya..Menerusi penerangannya, saya turut tertarik untuk singgah dan mengintai...emmm Syukur Alhamdulillah…apa yang boleh saya katakan kepada anda..”Pengisian ebook ini telah banyak membantu saya dalam melatih minda dan merealisasikan impian saya.”

    Untuk melatih minda ..perlukan panduan yang lengkap..dan ebook ini termuat ilmu yang ingin anda pelajari..cubalah dapatkannya dan berkongsi pengalaman dengan saya menerusi ruangan ini k.

    “ Anda akan menjadi seperti mana yang anda fikirkan setiap masa”
    Jika anda fikirkan kejayaan..pada saya inilah permulaan yang terbaik untuk kita belajar…Selamat menjelajah ..