ATTENTION!!

PIHAK HOLISTIC MIND SOLUTION TERUTAMANYA MAZLAN BIN MUHAMMAD ZAIN TIDAK PERNAH MEMBERI TESTIMONI KEPADA MANA-MANA PIHAK UNTUK MELARISKAN PRODUK/PROGRAM MEREKA. HARAP MAKLUM!!
bilamana perasaan 'tahu' menguasai diri..kebenaran hanya sekadar diruang lingkup 'pengetahuan' yang ada..

bilamana diri mengaku 'tahu', mana mungkin ada pengetahuan selain dari apa yg diri tahu..

bilamana diri tak tahu dia tak tahu, mana mungkin diri tahu apa yang dia tak tahu

tatkala diri tahu dia sebenarnya tak tahu, baru lah bergerak dalam pengetahuan yang maha tahu
HMS

Pernahkah kita bersyukur? Bersyukur dalam ertikata yang sebenar-benarnya bersyukur? Kiranya pernah bersyukur, panjatkan lah rasa syukur..pada yang tidak lupa, teruskan rasa syukur tersebut. Kepada yang terlupa, mulai lah SEKARANG!!!!

Sebelum itu..terima kasih tak terhingga kepada Rabbul Jalil atas ‘kudrat’ ini. Juga kepada Rasulullah SAW yang telah mendoakan kita semua sesuai dengan kasih baginda kepada seluruh umatnya. Juga kepada sifu-sifu yang membimbing hingga sampai ke tahap ini..terima kasih kepada kedua ibu bapa kerana tanpa mereka kita tak wujud didunia ini, juga kepada keluarga yang masih tidak faham apa anak yang seorang ini cuba lakukan..kepada sahabat dan juga kawan, tidak lupa juga kepada yang mungkin pernah berkawan..terima kasih juga kepada yang menyokong dan berbanyak-banyak terima kasih kepada yang tidak menyokong..terima kasih kepada diri ini yang masih belum menutup peluang untuk meneruskan langkah-langkah seterusnya..terima kasih kepada rezeki yang bertali arus..terima kasih kepada ilmu kerana menyuluh jalan untuk melangkah..terima kasih kepada godaan, kerana tanpanya belum tentu kita kuat..terima kasih kepada hikmat dah hikmah iaitu akal dan fikiran yang senantiasa membantu diri ini..terima kasih kepada kesalahan kerana memberitahu tentang kebenaran.. terima kasih juga kepada ego kerana tanpanya kita mungkin tidak melangkah sekarang ini..terima kasih kepada kesakitan kerana mengingatkan diri supaya bersyukur dengan kesihatan..terima kasih kepada peluang kerana tidak jemu-jemu datang..terima kasih, terima kasih dan terima kasih kepada anda semua kerana berkongsi tenaga dan pemikiran ke arah terhasilnya posting ini. Terima kasih tak terhingga kepada isteri berterusan bersabar dengan segala dugaan dan kepada anak-anak yang belum mengerti TAPI telah mengajar abah maksud syukur..

Itu cuma sebahagian dari pernyataan syukur dan terima kasih yang ada..kepada yang terlupa, mulakan lah SEKARANG…dan pada yang kurang, tambah-tambah lah…dan pada yang ingat sentiasa, teruskan perbuatan hebat yang seperti tidak seberapa ini..

Labels: , , edit post
0 Responses